CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 24 Januari 2012

segenap hati kecilku....

اسلام عليكم أصدقأ
ini hanyalah cUrhAt saya....
ayat2 yg sering belayar2 di fikiranku, tapi aku masih tak dapat melaksanakannya...
masih tidak berubah seperti azam dan harapanku......


MasyaAllah dah hampir sebulan semester 2 bermula....
mana perginya keazamanku selepas imtihan semester 1 dahulu....
mana perginya janji-janji ku dahulu......

Ya Allah, masih tiada perbaharuan dalam diriku...
klu begini caranya aku tak akan berjaya sampai bila-bila...
dan mengembirakan mama baba dengan kejayaan yg cemerlang...

sedarlah KHALEEDA AZIZAN...
kejayaan tak akan datang dengan sendiri...
kecuali dengan USAHA..
setelah itu berdoa,bertawakal dan ikhtiar....

* Maafkanlah khilafanku kepadaMu selama ini YA ALLAH.....
   Ya Allah,sesungguhnya aku dahagakan hidayahmu...
   Ya Allah berikanlah hidayah dan petunjukMU kepdaku..
   kuatkanlah keimanan ku....
dalam menghadapi dugaan dunia ini....
YA ALLAH



~Ingat Khaleeda dah 2 tahun anda di bumi sudan, klu org lain dah mantabkan bahasa arab hnya dalam 1 tahun kenapa tidak anda.....mesti usahakan mantabkannya walaupun mulutmu berat untuk bertutur dengan أًصدقأ di dalam kelas.....

* Insyallah, aku akan berusaha merubah diriku...
   agar menjadi lebih teratur dan tersusun....
   agar menjadi org yg berjaya....


~ buat semua sahabat-sahabat bantulah aku ~
dalam mencari jalan keluar

insan lemah yg sering melakukan khilaf




1 ulasan:

Haffzone
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Catat Ulasan